Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi Maç tahminleri




485 Dudelange-Maribor : Önceki turda zorlu rakibi Salzburg'u saf dışı bırakan Dudelange,bu turda eşleştiği rakibine deplasmanda 4-1 mağlup oldu ve tur şansını mucizelere bıraktı.Saldıracaklar ve savunmada da açıklar vereceklerdir.Bu maç için tahminim 2.5 gol üstü. Oran : 1.50

494 Helsinki-Celtic : İlk maçta öne geçmesine rağmen skoru koruyamayıp sahadan 2-1 mağlup ayrılan Finlandiya temsilcisi deyim yerindeyse kendi ipini kesecek.Ev sahibine mutlak galibiyet lazım ve bunun için saldıracaklar.Deplasman temsilcisinin de gol veya gollerle cevap vereceğini düşünüyorum ve karşılıklı gol var tercihini öneriyorum.
Oran : 1.55

498 Basel-Molde : İlk maçın 27.dakikasında 10 kişi kalan Molde rakibine 52 dakika dayanabildi ve Jacques Zoua'nın golüne engel olamayarak işi zora soktu.Her ne kadar Xhaka ve Shaqiri'yi kaybetse de Basel buraları çok daha iyi oynayan bir takım.Ev sahibinin handikapı da geçerek kazanacağını da düşünüyorum.
Oran:1.90

499 Vaslui-Fenerbahçe : İlk maçın son dakikalarında bulduğu golle tur şansını Romanya'ya taşıyan temsilcimizi kolay bir maç beklemiyor.İlk maçta yapılan taktiksel hatalar çok daha pahalıya patlayabilirdi ancak ben bu hataların bu maçta tekrarlanmayacağını düşünüyorum ve zor da olsa Fenerbahçe'nin galip geleceğini düşünüyorum.Alternatif olarak temsilcimizin tek farklı galibiyetini öneriyorum.
Oran:1.90

500 Club Brugge-Kopenhag : İlk maç golsüz sona erdi ve Brugge şu anda bir adım önde gözüküyor tur şansı açısından.N'Doye takımdan ayrıldıktan sonra Kopenhag'ın ileri uçta sıkıntı yaşayacağı beklenen bir durumdu.Bu maçın toplam 2-3 gol aralığında sonuçlanacağını ve tarafların karşılıklı gol bulacağını düşünüyorum.
Oran:1.70

501 Dinamo Zagreb-Sheriff : Yıllardır liginin egemen takımı olan ve çok hırslı bir başkan tarafından yönetilen Sheriff bir türlü şampiyonlar liginde gruplara kalma başarısını gösteremedi.İlk maçta evinde 1-0 mağlup olan Moldova temsilcisi bence bu sene gruplara kalamayacak.Ev sahibi kazanır.
Oran:1.25

Günün Kuponu 1

494 Helsinki-Celtic KG Var 1.55
499 Vaslui-Fenerbahçe 2 1.90
500 Club Brugge-Kopenhag TGS 2-3 1.70

Günün Kuponu 2
498 Basel-Molde (1h) 1 1.90
499 Vaslui-Fenerbahçe (1h) 0 4.00
501 Dinamo Zagreb-Sheriff 1 1.25

Alıntı: Furkan Sümbül

1 yorum:

Serdil Bilgin dedi ki...

Banko 3,5 üst gözünü kapat oyna iki takımda golu dünen bir oyun sergiliyorlar ‘üst’
http://defoluhaber.blogspot.com/2013/10/hzli-tren.html