Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Nisan 2012 Perşembe

Golü Koklayan Adam : SEBAstian Pinto

  Bursaspor'un devre arası Şili'nin O'Higgins takımından transfer ettiği Pinto Namı değer "Seba" golleriyle bursayı ayakta tutan isim.Ligde oynadığı 13 maçta 7, kupada oynadığı 3 maçta 5 gol atan Pinto performansıyla göz dolduruyor.Bursasporu'un 10 numarası Batalla'yla uyumuda gözden kaçmıyor.Daha önce Santos, Godoy Cruz ve İtalyanın Varese takımlarında oynayan Pinto Son bir seneye kadar bu kadar etkili performanslar sergilememişti.


Futbola nasıl başladı?: "Futbola 10 yaşında başladım. Okul takımının seçmelerine katıldım. 3 yıl boyunca okul takımında oynadım. Ardından Universidad De Chile takımına transfer oldum. Futbolumu bu takımda geliştirdim."



İdolü: "Ronaldo"
Eksik yanları: "Fizik gücümü arttırmam gerek"


ENLERi:




En sevdiği yemek - Et yemekleri
En sevdiği şarkıcı - Reggetton tarzı müzikler
En sevdiği aktrist - Nicole Kidman
En sevdiği futbolcu - Ronaldo
En sevdiği ülke - Şili
En sevdiği kent - Santiago
En sevdiği otomobil - Audi S5
En sevdiği çizgi film - Tsubasa
En korktuğun şey - Yükseklik
En sevdiğin hayvan - Köpek

0 yorum: