Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mayıs 2012 Cuma

Adem Ljajic'in suçu ne?

 Görüntüdeki Delio Rossi Futbolcusu Adem Ljajic’e saldırmasının ardından İtalya Futbol Federasyonu tarafından üç ay ceza verildi ve Fiorentina’dan kovuldu.Olayın diğer kahramanı Sırp futbolcu Adem Ljajic de kadro dışı bırakıldı.   
 Bugün basın açıklamasıyla iddialara cevap veren Rossi, “Tüm şehirden, taraftarlardan, oyunculardan özür diliyorum. Floransa şehrine bir borcum vardı bunu ödeyeceğim. Akıllı olsaydım soyunma odasında böyle davranmam gerektiğini söyleyenler oldu. Ama ben Aziz Pio değilim. Daha önce çalıştırdığım oyunculara, çocuklara sorun. Kimseye el kaldırmadım. Üzücüdür ki burada Fiorentina maceramın sonuna geldim” dedi.
 Ljajic’in çocuğuna küfretmesiyle ilgili iddiaya da cevap veren Rossi, “Aile kutsaldır. Bazı sözler, küfürden daha çok acıtır, bu da onlardan biriydi” şeklinde konuştu.

0 yorum: